Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Αγαπημένη μου συνταγή με μακαρόνια MISKO

Το extrafino no12 της MISKO είναι το αγαπημένο μου σπαγγετίνι που βράζει σε 3 λεπτά. Αγαπώ τόσο πολύ το λεπτό αυτό σπαγγετίνι που σχεδόν μόνο αυτό απολαμβάνω. Η καθημερινότητα μου επειδή είναι πολύ πιεσμένη όπως κάθε δραστήριας γυναίκας που χρειάζεται όλα να τα προλαβαίνει, έχει πολύ συχνά μια εύκολη γρήγορη και πεντανόστιμη λύση φαγητού για την οικογένεια μου και κυρίως για την κόρη μου που ξετρελαίνεται. Μακαρόνια με τόνο και κόκκινη σάλτσα. Σας δίνω τις οδηγίες για την συνταγή και το μυστικό ειναι το extrafino no12 της MISKO!


Καλή όρεξη!
Άννα Δρουζα
Extrafino no.12 με τόνο και ελιές

Χρόνος μαγειρέματος: 10 λεπτά

Υλικά για 4 άτομα

1 πακέτο extrafino no.12, MISKO
1 συσκευασία τόνο κονσέρβα σε λάδι, στραγγισμένο (περίπου 500 γρ.)
½ φλιτζάνι ελαιόλαδο
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 κόκκινη πιπεριά ψιλοκομμένη
½ ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
2 σκελίδες σκόρδο τριμμένο
2 ντομάτες ψιλοκομμένες
½ φλιτζάνι πράσινες ελιές χωρίς κουκούτσι
1 κουτ. σούπας κάπαρη
αλάτι

Σε ένα τηγάνι ζεσταίνετε το ελαιόλαδο και σοτάρετε το κρεμμύδι, την πιπεριά και το σκόρδο. Προσθέτετε τις ντομάτες, τις ελιές, τον τόνο, την κάπαρη και λίγο αλάτι. Αφήνετε για 2-3 λεπτά στην φωτιά και αποσύρετε το τηγάνι από την εστία.
Βράζετε  ΤΟ extrafino no.12 σε αλατισμένο νερό σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας και τη στραγγίζετε. Ανακατεύετε με τη σάλτσα, πασπαλίζετε με τον μαϊντανό και σερβίρετε.
AdTech Ad

Δεν υπάρχουν σχόλια :