Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Η ΚΡΥΜΜΕΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ


Μαθαίνουμε το τι είναι και πώς δουλεύει το Δικτυακό Μάρκετινγκ από τους ΕΙΔΙΚΟΥΣ και τους ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ, και ΟΧΙ από τον κάθε άσχετο που το μόνο που ξέρει είναι να επαναλαμβάνει ότι έχει ακούσει η του έρθει στο κεφάλι, επειδή αυτό πιστεύει χωρίς καμία έρευνα.

Το να έχει κάποιος αμφιβολίες για κάτι και να το ψάχνει είναι καλό πράγμα, όμως καλά είναι πριν καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα να έχει κάνει ολοκληρωμένη έρευνα και να είναι διαβασμένος.
 
Το δικτυακό μάρκετινγκ δουλεύει νόμιμα περίπου 50 χρόνια και αν ήταν απάτη είμαι σίγουρος ότι ο ανταγωνισμός του και μόνο (Οι υποτιθέμενες συμβατικές εταιρίες που χάνουν εκατομμύρια Ευρώ κάθε χρόνο) θα το είχαν σταματήσει. Δεν το έχουν καταφέρει μέσα σε 50 χρόνια παρά τις λυσσαλέες προσπάθειες , την λάσπη και την παραπληροφόρηση. Αντιθέτως το δικτυακό μάρκετινγκ αναπτύσσεται και τα τελευταία χρόνια έχει πάρει μορφή χιονοστιβάδας με εκατομμύρια ανθρώπους να ασχολούνται σε παγκόσμιο επίπεδο.
Αναλογιστείτε μόνο το γεγονός ότι σε κάθε εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ ο ανταγωνισμός της βάζει 2 με 3 εισαγγελείς το χρόνο να την κάνει φίλο και φτερό και αυτό συμβαίνει σε κάθε χώρα χωρίς εξαίρεση. Το γεγονός ότι οι εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ είναι ακόμη εδώ σημαίνει ότι είναι 100% νόμιμες και για αυτό το λόγο κανένας εισαγγελέας δεν κατάφερε να βρει έστω και την παραμικρή ένδειξη ότι αυτό που κάνουν είναι άπατη η ότι είναι παράνομες πυραμίδες η αεροπλανάκια.
 
Όλα αυτά τα άσχημα που λέγονται θα ήταν σωστά, με την Προϋπόθεση ότι μιλάμε για μια εταιρία πυραμίδα απάτη χωρίς κάποιο προϊόν η κάποια υπηρεσία. Φυσικά υπήρξαν κατά καιρούς αρκετές, αλλά η ζωή τους δεν κράτησε πάνω από 1 με 2 χρόνια.
Στο χώρο υπάρχουν εκατοντάδες εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ που έχουν 20 / 30 χρόνια επιτυχημένης και κερδοφόρας ζωής.
 
Οι πολέμιοι του δικτυακού μάρκετινγκ απλά περιγράφουν εταιρίες χωρίς προϊόν η υπηρεσίες που απλά παίρνουν την αρχική και μηνιαία συνδρομή από τους κάτω και τα χρήματα αυτά τα μοιράζουν στους επάνω από αυτούς.
 
Η εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ με τις οποίες θα ασχοληθούμε μιας και είναι στο μάτι του κυκλώνα αυτή τη στιγμή και θα είναι για πολύ καιρό διότι φέρνουν την επανάσταση στο δικτυακό μάρκετινγκ αλλά και στον παγκόσμιο τουρισμό η μια, στην ανταλλαγή του άχρηστου χάρτινου χρήματος με πραγματικά χρήματα η άλλη και είναι επόμενο σιγά σιγά αλλά σταθερά να εξαλείψουν όλα τα συμβατικά τουριστικά γραφεία σε πρώτη φάση, καθώς και τις τουριστικές ιστοσελίδες και ιστοσελίδες κρατήσεων ξενοδοχείων, αεροπορικών εισιτηρίων, ταξιδιωτικών πακέτων, ενοικιάσεως αυτοκινήτων και ότι άλλο έχει σχέση με τον τουρισμό και τις μετακινήσεις τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού σε παγκόσμιο επίπεδο η μια και τους goldbuyiers η άλλη η οποία θα κυνηγηθεί γιατί καταπολεμά την διαφθορά, και την άγνοια πάνω στα πιο σημαντικά πράγματα που εσκεμμένα δεν μας έμαθε ποτέ κανένα σχολείο και κανένα πανεπιστήμιο!
 
1) Τα χρήματα που κερδίζουν οι εγγεγραμμένοι συνεργάτες προέρχονται από την δίκαιη μοιρασιά των κερδών των εταιριών.
 
 
2) Το αν μια επιχείρηση είναι απάτη η όχι δεν έχει να κάνει με την δομή της. Δεν παίζει ρόλο αν είναι πυραμίδα η αν είναι τετράγωνο η κύκλος, είναι σαν να μας πουν ότι όλες οι οργανώσεις είναι τρομοκρατικές, ακόμα και οι φιλανθρωπικές οργανώσεις, με την λογική ότι αφού υπάρχουν τρομοκρατικές οργανώσεις τότε όλες οι οργανώσεις είναι τέτοιες.
 
3) Το επάγγελμα μας είναι 100% νόμιμο, Υπάρχει κωδικός στην εφορία και ονομάζεται Δικτυωτής. Σαν τους ασφαλιστές έχουμε βιβλία εσόδων εξόδων και τα εισοδήματα μας φορολογούνται κανονικά.
 
4) Η εταιρίες έχουν πάρει άδεια από τα υπουργεία εργασίας και εμπορίου για να κάνουν έναρξη εργασιών στην χώρα μας άλλα και σε κάθε χώρα.
 
5) Η εταιρίες έχουν συνεργασία με την BMW και Mercedes-Benz (100 χρόνια αυτοκινητοβιομηχανίες). Συνεργάζονται με την MASTERCARD (50 χρόνια κάρτα) η όποια μάλιστα δεχτικέ να βάλει τα λογότυπα τους πάνω στην κάρτα της. Αποκλειστικός συνεργάτης της  ταξιδιωτικής εταιρίας είναι η ROVIA (Ο ταξιδιωτικός πράκτορας μέσο ιντερνέτ.) Η ROVIA έχει περίπου 30 χρόνια στο χώρο, το 2013 βραβεύτηκε ως ο ηγέτης στην ταξιδιωτική βιομηχανία στης βορίου Αμερικής με το παγκόσμιο βραβείο ταξιδιών. Έχει προταθεί για 4 παγκόσμια βραβεία και έχει κερδίσει τα 3. Το δεύτερο είναι το βραβείο της καλύτερης ταξιδιωτικής ιστοσελίδας για το 2012, 2013 και 2014.
Η εταιρία ενημέρωσης και προώθησης πραγματικών πιστοποιημένων χρημάτων, εμπορεύεται πολύτιμα μέταλλα με την μορφή κρατικών νομισμάτων διάφορων κρατών τα οποία είναι φτιαγμένα από 99,9% έως 99,99% ατόφιο, καθαρό χρυσό, ασήμι η πλατίνα και έχουν πιστοποιηθεί για την αυθεντικότητα τους και έχουν αξιολογηθεί για την σπανιότητα και την τελειότητα τους από τους εγκυρότερους φορείς στον τομέα αυτό  πριν προωθηθούν από την εταιρία!
 
 
6) Για το δικτυακό μάρκετινγκ έχουν γραφτεί εκατοντάδες βιβλία από σοβαρούς ερευνητές, συγγραφείς και επιτυχημένους εκατομμυριούχους στο χώρο και δεν υπάρχει ούτε 1 βιβλίο που να γραφεί ότι το δικτυακό μάρκετινγκ είναι πυραμίδα η απάτη η έστω ότι δεν είναι η επιχείρηση του μέλλοντος.
Ο Robrt Kiyosaki μάλιστα που θεωρείται αυθεντία στα οικονομικά, τις επιχειρήσεις και τις επενδύσεις, και έχει γράψει πολλά best seller βιβλία αναφέρεται σε ένα από αυτά στο δικτυακό μάρκετινγκ ονομάζοντας το η επιχείρηση του 21ου αιώνα.
Ο Bill Gates και ο Donald Trump σε δηλώσεις τους είπαν ότι αν ξεκινούσαν την καριέρα τους σήμερα από το 0 θα ξεκινούσαν με δικτυακό μάρκετινγκ διότι είναι ο μόνο τρόπος κάποιος με μηδαμινό κεφάλαιο, χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις και ικανότητες να πλουτίσει.
Donald Trump και Warren Buffett έχουν δημόσια υποστηρίξει το δικτυακό μάρκετινγκ και μάλιστα ο δεύτερος με 2 τουλάχιστον εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ έχει δηλώσει ότι ήταν η καλύτερη επένδυση που έχει κάνει ποτέ στη ζωή του.
 
Όλα αυτά για μια πυραμίδα;
Όλα αυτά για μια απάτη;
Όλοι αυτοί που συνεργάζονται μαζί μας θα το έκαναν ρισκάροντας την πολυετή φήμη τους αν δεν ήταν απόλυτα σίγουροι ότι δεν είμαστε πυραμίδα η απάτη;
 
Οι ευκαιρίες δεν έρχονται συχνά στη ζωή μας και αυτό ίσως είναι η ευκαιρία που περίμενες μια ζωή.
 
7) Αν ανοίξουμε τα μάτια μας θα δούμε ότι τα πάντα σχεδόν γύρο μας είναι πυραμίδες.
Ορίστε μερικά παραδείγματα από τα εκατομμύρια που μπορώ να παραθέσω.
α) Το σύστημα ιεραρχίας στα σχολεία.
β) Τα κυβερνητικά σχήματα σε όλο τον κόσμο.
γ) Ακόμα και η εταιρία που εργαζόμαστε η και η ιεραρχία στην εργασία που κάνουμε.
 
Αν πραγματικά κάποιος θέλει να μιλήσει για τις άπατες πυραμίδες θα του πρότεινα να μάθει από την ιστοσελίδα αυτή για το τραπεζικό σύστημα απάτη, το χρηματοοικονομικό σύστημα που είναι η μεγαλύτερη απάτη στην ανθρώπινη ιστορία, μια απάτη στην οποία είναι ήδη μέσα από την ημέρα που γεννήθηκε, μια πυραμίδα απάτη που μας κλέβει προσφέροντας μας όχι αγαθά και υπηρεσίες αλλά σκλαβιά, οδύνη και φρίκη.

Θέλετε άλλη μια πυραμίδα απάτη που όλοι είμαστε μέσα είτε μας αρέσει είτε όχι; Το συνταξιοδοτικό και η ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη που θέλουν για κάθε έναν από εμάς που τα απολαμβάνουμε αυτά τα 3, να δουλεύουν στη θέση μας 4 νέοι άνθρωποι!


Γιατί πρέπει να δουλεύουν 4 για να έχει ένας σύνταξη και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη τη στιγμή που όλα τα χρόνια που εργαζόταν μέσω των φόρων και των κρατήσεων που του έκαναν, έχει ήδη πληρώσει τουλάχιστον 2 φορές την σύνταξη του, τα φάρμακα και τα νοσοκομεία που θα χρειαστεί ;
Είναι και αυτές απάτη;;;;;;;
 
Η περίληψη για το σημερινό μάθημα είναι ότι:
 
1) Πυραμίδες υπάρχουν πολλές αλλά δεν είναι όλες απάτη.

2) Χρησιμοποιήστε το χρόνο σας και την φαιά ουσία σας για να βγείτε από το ΜΑΤΡΙΧ στο οποίο ζούμε και να βοηθήσετε και άλλους να βγουν αντί να προσπαθείτε να βουλώσετε τα μάτια και σε αυτούς που προσπαθούν να τα ανοίξουν.
 
3) Μάθετε να ξεχωρίζετε τις άπατες πυραμίδες από το δικτυακό μάρκετινγκ. Δεν είναι δύσκολο!
Στις άπατες από την μια πλευρά ανεβαίνει πλούτος και χρήμα ενώ από την άλλη πλευρά δεν κατεβαίνει τίποτα η αν κατεβαίνει κάτι είναι εκμετάλλευση και σκλαβιά.
Στο δικτυακό μάρκετινγκ από την μια πλευρά ανεβαίνει πλούτος και χρήματα ενώ από την άλλη πλευρά κατεβαίνει ΑΞΙΑ !!!, χρήσιμα προϊόντα  και υπηρεσίες.
 
4) Κι εγώ με αρνητικότητα αντιμετώπισα αρχικά το θέμα, υπήρχε εποχή που ταυτιζόμουν με όλους αυτούς τους άσχετους κατήγορους του δικτυακού μάρκετινγκ. Αυτό όμως κράτησε για πολύ λύγο καθώς εγώ σε αντίθεση με όλους αυτούς τους παπαγάλους, ερεύνησα το θέμα σε βάθος, διάβασα μερικά βιβλία, έψαξα στο ιντερνέτ μερικές εκατοντάδες ώρες βλέποντας βίντεο και διαβάζοντας άρθρα πριν ανοίξω το στόμα μου και μιλήσω για το θέμα.
 
 5) Όσο για τους μεγάλους υποτιθέμενους χαμένους που θα μπουν στα τελευταία επίπεδα της πυραμίδας που αυτό θα χρειαστεί 100 με 200 χρόνια για να γίνει δεν βλέπω πια θα είναι η μεγάλη τους χασούρα;
Μπορεί να μην βγάλουν χρήματα, θα απολαμβάνουν όμως τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που έτσι κι αλλιώς θα χρειαστούν με έκπτωση. Τώρα αν αυτό κάποιοι το θεωρούν χασούρα τότε ίσως πρέπει να αναθεωρήσουν τις έννοιες κέρδους και χασούρας.
 
Σε τελική ως τότε σίγουρα κάποιος θα τους έχει μιλήσει για το δικτυακό μάρκετινγκ και προτίμησαν να τον αγνοήσουν κλείνοντας τα μάτια και τα αφτιά τους για αρκετά χρόνια και δεν τους φταίει κανένας σε αυτό.
Πιθανότατα θα είναι άτομα που μια ζωή ζουν στην άρνηση και την ημιμάθεια και τελευταία στιγμή ορμάνε με το άβουλο κοπάδι να πιάσουν την ευκαιρία που έχει περάσει ανεπίστρεπτη.

Δηλαδή η αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκεύασε το αυτοκίνητο που οδηγείς  είναι και αυτή απάτη;
Με το σκεπτικό αυτό είναι, διότι εσύ σαν πελάτης βρίσκεσαι στο τελευταίο επίπεδο τις πυραμίδας της αυτοκινητοβιομηχανίας  και σίγουρα δεν θα βγάλεις χρήματα από την εταιρία αυτή.
Δεν βρήκα όμως κάποιο βίντεο στο διαδίκτυο να λέει ότι είναι πυραμίδα απάτη οι
αυτοκινητοβιομηχανίες !
 
Τώρα να το θέσω διαφορετικά!
Θα σου έπεφτε άσχημα αν είχες τη δυνατότητα να γίνεις μέλος με 300 ευρώ στην Χ εταιρία παραγωγής αυτοκινήτων και να μπορούσες να αγοράσεις το αγαπημένο σου μοντέλο κατευθείαν από το εργοστάσιο με 40% έκπτωση;
 
Θα σου έπεφτε άσχημα αν σου έδιναν την δυνατότητα να φέρεις και τους φίλους σου να αγοράσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους με 40% έκπτωση και να πάρεις ποσοστά από τα κέρδη της εταιρίας σε ανταλλακτικά και σέρβις που έτσι κι αλλιώς θα κάνεις κι εσύ και οι φίλοι σου;
 
Θα σου έπεφτε άσχημα αυτό να το κάνεις επάγγελμα/επιχείρηση και να έχεις ένα έξτρα εισόδημα από όλη αυτή την ιστορία εσύ και οι φίλοι σου και οι φίλοι των φίλων σου σε μια χρεοκοπημένη Ελλάδα που μέσα στα επόμενα 3 χρόνια πιθανότατα αυτό θα είναι και το μόνο εισόδημα που θα έχετε ;
 
Αυτό είναι το δικτυακό μάρκετινγκ.


ΠΗΓΗ:http://www.krimeni-alithia.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια :