Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Προβλήματα του δικτυακού μάρκετινγκ και λύσεις από το διαδικτυακό μάρκετινγκ

Προβλήματα του δικτυακού μάρκετινγκ και λύσεις από το διαδικτυακό μάρκετινγκ
Τα συνηθέστερα προβλήματα που συνήθως ακούμε είναι τα εξής:

1 Τελείωσε η λίστα επαφών μου πολύ γρήγορα και χωρίς τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
2 Συναντώ πολλές αντιρρήσεις των ατόμων που τους προτείνω τα προϊόντα η και την επιχειρηματική ευκαιρία.
3 Δεν έχω χρόνο
4 Δεν έχω τα χρήματα
5 Δεν έχω μεγάλο κύκλο ,φίλους ,γνωστούς
6 Δεν μπορώ τώρα
7 Δεν είμαι κάλος πωλητής
8 Δεν ,δεν ,δεν
Δεν μπορώ να διατηρήσω τους εγγεγραμμένους συνεργάτες μου ενεργούς
Μίλησα σε όλους όσους ξέρω ,αλλά μου είπαν ότι θα το σκεφτούν. Δεν θέλω να γίνομαι ενοχλητικός και δεν τους τηλεφωνώ. Μάλλον θα το έχουν ξεχάσει αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα……
Αυτά είναι μερικά από τα συνηθισμένα προβλήματα.
Ας δούμε μερικές λύσεις:
Αλλά όπως έλεγε ο δάσκαλος μου (η ζωή δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο)και συμφωνώ μαζί του.
Πως θα σας φαινόταν όλα αυτά να είναι παρελθών?
Πως θα σας φαινόταν αντί να κυνηγάτε φίλους και γνωστούς ,να κινδυνεύετε να χάσετε και τους φίλου σας?
Να σας ψάχνουν να συνεργαστούν μαζί σας ,άγνωστα άτομα απ όλο των κόσμο?
Πως θα σας φαινόταν χωρίς να χάνετε το χρόνο σας ,και τα χρήματα σας(να πηγαίνετε να κάνετε παρουσιάσεις ,έξοδα ,κλπ.) Να πουλάτε προϊόντα και υπηρεσίες από το σπίτι σας. χωρίς περιττά έξοδα και χωρίς να χάνετε χρόνο?
Να εργάζεστε ελάχιστες ώρες την ημέρα (και αυτό όποτε χρειαστεί)
Εάν σας ενδιαφέρει τότε μπορούμε να τα πούμε από την άλλη μεριά,
Συμπληρώστε  τώρα τα στοιχεία σας στον παρακάτω σύνδεσμο
vagko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :