Οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου δείχνουν να ανθίζουν. Η άνοδος του τζίρου της αγοράς παρατηρείται κυρίως στους εφήβους.
Όσο έκπληξη κι αν αποτελεί, τα αγόρια δείχνουν να κερδίζουν τη μερίδα του λέοντος από τα κορίτσια.
Σύμφωνα με την έρευνα της ιστοσελίδας piperjaffray.com για τις συνήθεις των ανηλίκων και των εφήβων, 82% των αγοριών στις ΗΠΑ πραγματοποίησαν online αγορές αυτή την άνοιξη, ποσοστό υψηλότερο σε σχέση με το 78% του 2012.
Αντιστοίχως, τα κορίτσια έκαναν ψώνια μέσω internet σε ποσοστό 76%, αυξημένο από την προ διετίας μέτρηση, αλλά, πάντως, μικρότερο, σε σχέση με εκείνο των αγοριών.
Τα πιο δημοφιλή sites που χρησιμοποιούν οι έφηβοι για να πραγματοποιούν online αγορές είναι το Amazon (κατά 34%) και το eBay (κατά 8%), το οποίο έχει περισσότερο γυναικείο κοινό, προσηλωμένο κατά κύριο λόγο σε προϊόντα μόδας
ΠΗΓΗ :http://www.news.gr/tech/internet/article-wide/158588/apo-poy-psonizoyn-diadiktyaka-oi-efhvoi.html
Όσο έκπληξη κι αν αποτελεί, τα αγόρια δείχνουν να κερδίζουν τη μερίδα του λέοντος από τα κορίτσια.
Σύμφωνα με την έρευνα της ιστοσελίδας piperjaffray.com για τις συνήθεις των ανηλίκων και των εφήβων, 82% των αγοριών στις ΗΠΑ πραγματοποίησαν online αγορές αυτή την άνοιξη, ποσοστό υψηλότερο σε σχέση με το 78% του 2012.
Αντιστοίχως, τα κορίτσια έκαναν ψώνια μέσω internet σε ποσοστό 76%, αυξημένο από την προ διετίας μέτρηση, αλλά, πάντως, μικρότερο, σε σχέση με εκείνο των αγοριών.
Τα πιο δημοφιλή sites που χρησιμοποιούν οι έφηβοι για να πραγματοποιούν online αγορές είναι το Amazon (κατά 34%) και το eBay (κατά 8%), το οποίο έχει περισσότερο γυναικείο κοινό, προσηλωμένο κατά κύριο λόγο σε προϊόντα μόδας
ΠΗΓΗ :http://www.news.gr/tech/internet/article-wide/158588/apo-poy-psonizoyn-diadiktyaka-oi-efhvoi.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου