O 33χρονος, που βαρέθηκε να κάνει αυτό που είχε σπουδάσει, άνοιξε τη δική του εταιρεία και έχει πλέον - άμεση ή έμμεση - παρουσία σε πάνω από 120 χώρες σε όλο τον κόσμο
ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ
Έφυγε από την Ελλάδα σε ηλικία 19 ετών.
Πήγε στη Γερμανία για να σπουδάσει πολιτισμολογία και - με το διάλειμμα της στρατιωτικής του θητείας - έμεινε εκεί.
Άνοιξε ένα μεταφραστικό γραφείο, αλλά όχι για πολύ. "Το βαρέθηκε η ψυχή μου, είπα ότι δεν πάει άλλο !", λέει χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, εργάστηκε σε μια εταιρεία, που μέσα σε πέντε χρόνια είχε 300 εκατομμύρια χρήστες, οι οποίοι διάβαζαν τα κείμενα της ομάδας του και στη συνέχεια αποφάσισε να κάνει κάτι δικό του. Έτσι, τον περασμένο Νοέμβριο, ίδρυσε την Unlocked στο Αμβούργο. "Είδα ότι υπάρχει ψωμί και προχώρησα", δηλώνει στο news.gr.
Ο λόγος για τον Άγγελο Κόλλα, που, σε ηλικία 33 ετών, είναι ιδιοκτήτης εταιρείας παροχής υπηρεσιών online marketing, με παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες, σε 25 γλώσσες, με 31 πελάτες. Όποιος πελάτης ζητήσει επιπλέον γλώσσα, "είναι πολύ απλό να προστεθεί".
Γραφεία υπάρχουν μόνο στο Αμβούργο και στις άλλες χώρες συνεργάζεται με free lancers, οι οποίοι εργάζονται αποκλειστικά για την εταιρεία του.
Έφυγε από την Ελλάδα σε ηλικία 19 ετών.
Πήγε στη Γερμανία για να σπουδάσει πολιτισμολογία και - με το διάλειμμα της στρατιωτικής του θητείας - έμεινε εκεί.
Άνοιξε ένα μεταφραστικό γραφείο, αλλά όχι για πολύ. "Το βαρέθηκε η ψυχή μου, είπα ότι δεν πάει άλλο !", λέει χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, εργάστηκε σε μια εταιρεία, που μέσα σε πέντε χρόνια είχε 300 εκατομμύρια χρήστες, οι οποίοι διάβαζαν τα κείμενα της ομάδας του και στη συνέχεια αποφάσισε να κάνει κάτι δικό του. Έτσι, τον περασμένο Νοέμβριο, ίδρυσε την Unlocked στο Αμβούργο. "Είδα ότι υπάρχει ψωμί και προχώρησα", δηλώνει στο news.gr.
Ο λόγος για τον Άγγελο Κόλλα, που, σε ηλικία 33 ετών, είναι ιδιοκτήτης εταιρείας παροχής υπηρεσιών online marketing, με παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες, σε 25 γλώσσες, με 31 πελάτες. Όποιος πελάτης ζητήσει επιπλέον γλώσσα, "είναι πολύ απλό να προστεθεί".
Γραφεία υπάρχουν μόνο στο Αμβούργο και στις άλλες χώρες συνεργάζεται με free lancers, οι οποίοι εργάζονται αποκλειστικά για την εταιρεία του.
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙ ;
Εξετάζει την online παρουσία μιας εταιρείας και την προετοιμάζει με αυτό τον τρόπο, ώστε να είναι επιτυχής σε μια άλλη χώρα, που θέλει να δραστηριοποιηθεί. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι πλέον δεν αρκεί μια απλή μετάφραση.
"Πρέπει να ξέρεις, να εξασφαλίσεις ότι ο ξένος χρήστης θα βρει τη σελίδα σου. Μια μετάφραση είναι τίποτα. Πρέπει να βλέπεις τα social media, την ανάλυση των πελατών, τις πρακτικές, που θέλεις να ακολουθήσεις, πόσο θέλεις να μεγαλώσεις. Εμείς, βέβαια, υποστηρίζουμε τις επιχειρήσεις από την αρχή και ρωτάμε αν έχουν την υποδομή, Μπορεί να υπάρχει ένα τέλειο concept, μια τέλεια εταιρεία, αλλά αν ανοίξεις την αγορά σου σε πέντε χώρες, να μην μπορέσεις να ανταπεξέλθεις. Εδώ, έρχεται η υποστήριξή μας με νομικές συμβουλές και άλλες υπηρεσίες, ανάλογα με τον κλάδο δραστηριοποίησης.
Αυτό, που κερδίζει ο πελάτης είναι ότι έχει ένα άτομο, με το οποίο επικοινωνεί για όλες του τις δραστηριότητες σε όλες τις χώρες και όχι 20 άτομα και πολλές κοστοβόρες συνεργασίες με διαφορετικά γραφεία και εταιρείες. Έχει τον project manager του και καλύπτει όλες τις χώρες".
Εξετάζει την online παρουσία μιας εταιρείας και την προετοιμάζει με αυτό τον τρόπο, ώστε να είναι επιτυχής σε μια άλλη χώρα, που θέλει να δραστηριοποιηθεί. Ο ίδιος υποστηρίζει ότι πλέον δεν αρκεί μια απλή μετάφραση.
"Πρέπει να ξέρεις, να εξασφαλίσεις ότι ο ξένος χρήστης θα βρει τη σελίδα σου. Μια μετάφραση είναι τίποτα. Πρέπει να βλέπεις τα social media, την ανάλυση των πελατών, τις πρακτικές, που θέλεις να ακολουθήσεις, πόσο θέλεις να μεγαλώσεις. Εμείς, βέβαια, υποστηρίζουμε τις επιχειρήσεις από την αρχή και ρωτάμε αν έχουν την υποδομή, Μπορεί να υπάρχει ένα τέλειο concept, μια τέλεια εταιρεία, αλλά αν ανοίξεις την αγορά σου σε πέντε χώρες, να μην μπορέσεις να ανταπεξέλθεις. Εδώ, έρχεται η υποστήριξή μας με νομικές συμβουλές και άλλες υπηρεσίες, ανάλογα με τον κλάδο δραστηριοποίησης.
"Πρέπει να ξέρεις, να εξασφαλίσεις ότι ο ξένος χρήστης θα βρει τη σελίδα σου. Μια μετάφραση είναι τίποτα. Πρέπει να βλέπεις τα social media, την ανάλυση των πελατών, τις πρακτικές, που θέλεις να ακολουθήσεις, πόσο θέλεις να μεγαλώσεις. Εμείς, βέβαια, υποστηρίζουμε τις επιχειρήσεις από την αρχή και ρωτάμε αν έχουν την υποδομή, Μπορεί να υπάρχει ένα τέλειο concept, μια τέλεια εταιρεία, αλλά αν ανοίξεις την αγορά σου σε πέντε χώρες, να μην μπορέσεις να ανταπεξέλθεις. Εδώ, έρχεται η υποστήριξή μας με νομικές συμβουλές και άλλες υπηρεσίες, ανάλογα με τον κλάδο δραστηριοποίησης.
Αυτό, που κερδίζει ο πελάτης είναι ότι έχει ένα άτομο, με το οποίο επικοινωνεί για όλες του τις δραστηριότητες σε όλες τις χώρες και όχι 20 άτομα και πολλές κοστοβόρες συνεργασίες με διαφορετικά γραφεία και εταιρείες. Έχει τον project manager του και καλύπτει όλες τις χώρες".
ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
"Σίγουρα γιατί είμαι Έλληνας. Όμορφα είναι στη Γερμανία, αλλά μου λείπει η Ελλάδα. Έχω εδώ και την οικογένειά μου και θα ήθελα να δω πώς θα επιστρέψω.
Δεύτερο και πολύ σημαντικό, είναι τρελή ευκαιρία το κύμα της νεανικής επιχειρηματικότητας. Θα ήταν κρίμα μεγάλες και ωραίες ιδέες να χαθούν, επειδή περιορίστηκαν σε ένα μικρό κοινό και αγορά. Οπότε, δίνουμε ουσιαστικά την ευκαιρία σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις να επεκτείνουν την παρουσία τους και - γιατί όχι ; - να γίνουν μια καινούρια Amazon. Πιστεύω ότι υπάρχει πάρα πολύ μυαλό, οι συνθήκες μπορεί να μην είναι όπως στη Βόρεια Ευρώπη, αλλά έχουμε πλέον ξεκινήσει και σαν Έλληνες να βλέπουμε πέραν των ορίων", δηλώνει, προσθέτοντας ότι στόχος του είναι και οι μεσαίες, αλλά και οι μεγάλες επιχειρήσεις.
Ο ίδιος δηλώνει περήφανος για το γεγονός ότι η εταιρεία του δε χρειάστηκε ποτέ επενδυτές, είναι, δηλαδή, αυτοχρηματοδοτούμενη. Βέβαια, δεν αποκηρύσσει τα ξένα κεφάλαια, τα οποία χαρακτηρίζει "απαραίτητα, αλλά σίγουρα όχι από την αρχή".
Πέραν την Ελλάδας, προσανατολίζεται να ανοίξει γραφείο και στη Νορβηγία, "επειδή είναι πολλά υποσχόμενη αγορά σε τεχνολογικό επίπεδο. Έχουν διείσδυση στο διαδίκτυο σε ποσοστό 99%. Πάμε, λοιπόν, σε νορβηγικό έδαφος και δίνουμε γερμανικές τιμές, που είναι φθηνότερες από τις τοπικές".
πηγη :http://www.news.gr/oikonomia/epiheirhseis/article/158469/apo-ta-pathsia-kai-to-amvoyrgo-se-olo-ton-kosmo-m.html
"Σίγουρα γιατί είμαι Έλληνας. Όμορφα είναι στη Γερμανία, αλλά μου λείπει η Ελλάδα. Έχω εδώ και την οικογένειά μου και θα ήθελα να δω πώς θα επιστρέψω.
Δεύτερο και πολύ σημαντικό, είναι τρελή ευκαιρία το κύμα της νεανικής επιχειρηματικότητας. Θα ήταν κρίμα μεγάλες και ωραίες ιδέες να χαθούν, επειδή περιορίστηκαν σε ένα μικρό κοινό και αγορά. Οπότε, δίνουμε ουσιαστικά την ευκαιρία σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις να επεκτείνουν την παρουσία τους και - γιατί όχι ; - να γίνουν μια καινούρια Amazon. Πιστεύω ότι υπάρχει πάρα πολύ μυαλό, οι συνθήκες μπορεί να μην είναι όπως στη Βόρεια Ευρώπη, αλλά έχουμε πλέον ξεκινήσει και σαν Έλληνες να βλέπουμε πέραν των ορίων", δηλώνει, προσθέτοντας ότι στόχος του είναι και οι μεσαίες, αλλά και οι μεγάλες επιχειρήσεις.
Ο ίδιος δηλώνει περήφανος για το γεγονός ότι η εταιρεία του δε χρειάστηκε ποτέ επενδυτές, είναι, δηλαδή, αυτοχρηματοδοτούμενη. Βέβαια, δεν αποκηρύσσει τα ξένα κεφάλαια, τα οποία χαρακτηρίζει "απαραίτητα, αλλά σίγουρα όχι από την αρχή".
Πέραν την Ελλάδας, προσανατολίζεται να ανοίξει γραφείο και στη Νορβηγία, "επειδή είναι πολλά υποσχόμενη αγορά σε τεχνολογικό επίπεδο. Έχουν διείσδυση στο διαδίκτυο σε ποσοστό 99%. Πάμε, λοιπόν, σε νορβηγικό έδαφος και δίνουμε γερμανικές τιμές, που είναι φθηνότερες από τις τοπικές".
πηγη :http://www.news.gr/oikonomia/epiheirhseis/article/158469/apo-ta-pathsia-kai-to-amvoyrgo-se-olo-ton-kosmo-m.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου