Φιλόδοξα σχέδια για τo «πάντρεμα» των υδροπλάνων με την κρουαζιέρα, προκειμένου να προσφέρει στους επισκέπτες της χώρας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, ανακοίνωσε η εταιρεία Ελληνικά Υδατοδρόμια.
Στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, εκτός από τον ιδρυτή της κ. Τάσο Γκόβα και την ελληνική αεροπορική εταιρεία Κ2 Smart Jets, συμμετέχει πλέον και η κρητική εταιρεία Α. Βασιλάκης ΑΕΒΕ.
Η Ελληνικά Υδατοδρόμια, με την συμμετοχή της Α. Βασιλάκης ΑΕΒΕ, επεκτείνει το αντικείμενο των εργασιών της, πέρα από τον τομέα των υδατοδρομίων και στην δημιουργία εμπορικού δικτύου για πτήσεις υδροπλάνων, με στρατηγικό σημείο ανάπτυξης την ευρύτερη περιοχή της Κρήτης.
Στα σχέδια της εταιρείας προστίθεται πλέον και η παροχή υπηρεσιών μεταφοράς σε επιβάτες κρουαζιερόπλοιων, στους οποίους θα προσφέρει τη δυνατότητα επίσκεψης σε επιλεγμένα σημεία, ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.
«Τα υδροπλάνα μπορούν να εξυπηρετούν με περιηγητικές πτήσεις (sightseeing) τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων, παρέχοντας υπηρεσίες ειδικής μεταφοράς, σε υψηλό επίπεδο, όπως άλλωστε είναι και ο ρόλος τους», δήλωσε ο νέος μέτοχος της εταιρείας κ. Αντώνης Βασιλάκης.
Η εταιρεία προσανατολίζεται να δραστηριοποιηθεί αρχικά σε Ιόνιο και Κρήτη.
Δρομολογημένες είναι ήδη οι διαδικασίες για την προσθαλάσσωση των πρώτων υδροπλάνων στο εμπορικό λιμάνι του Ρεθύμνου, όπου αναμένεται να εκτελεστούν οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις.
Σύντομα αναμένεται να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες κατασκευής του υδατοδρομίου και του χώρου υποδοχής και εξυπηρέτησης επισκεπτών.
Η εταιρεία Ελληνικά Υδατοδρόμια έχει ήδη δρομολογήσει την αδειοδότηση υδατοδρομίων σε Κέρκυρα, Παξούς, Ερείκουσα, Οθωνούς, Λαύριο, Πάτρα και Κρήτη (Χερσόνησο, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά), Λίμνη Βεγορίτιδα, Ραφήνα, Σίφνο και Πόρο.
Ωστόσο, με δεδομένες τις γραφειοκρατικές και άλλες καθυστερήσεις, το φετινό καλοκαίρι τα υδροπλάνα δεν θα καταφέρουν να εκτελέσουν τακτικές πτήσεις και θα περιοριστούν σε δοκιμαστικές και ναυλωμένες πτήσεις.
Οι δύο εταιρείες που εργάζονται για τη δημιουργία υδατοδρομίων σε ολόκληρη τη χώρα, εκτιμούν ότι υπάρχουν περιθώρια μεγάλης ανάπτυξης, καθώς η Ελλάδα θεωρείται προνομιακός χώρος για τη δραστηριοποίηση των υδροπλάνων.
Τόσο η Ελληνικά Υδατοδρόμια, όσο και η εταιρεία Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε. / Hellenic Seaplanes S.A» καταρτίζουν τα επιχειρησιακά τους σχέδια με το σκεπτικό ότι είναι πλέον πολύ δύσκολο, όπως στόχευαν, το φετινό καλοκαίρι να πραγματοποιήσουν τακτικές πτήσεις.
Σημειώνεται, ότι σε εξέλιξη βρίσκεται το εγχείρημα δημιουργίας υδατοδρομίου στη Σκύρο και ειδικότερα στο λιμάνι της Λιναριάς του νησιού.
Το έργο ανατέθηκε από το Λιμενικό Ταμείο Σκύρου στην εταιρεία Υδατοδράμιο Σκύρου ΙΚΕ, θυγατρική της Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε. / Hellenic Seaplanes S.A. Στόχος της εταιρείας είναι το συγκεκριμένο υδατοδρόμιο να συνδέει τα νησιά του Β. Αιγαίου με τη Β. Ελλάδα, τις Σποράδες, τις Κυκλάδες, το Βόλο και την Αθήνα.
ΠΗΓΗ :http://www.tanea.gr/news/economy/article/5127892/filodoksa-sxedia-gia-thn-anaptyksh-twn-ydroplanwn/
Στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, εκτός από τον ιδρυτή της κ. Τάσο Γκόβα και την ελληνική αεροπορική εταιρεία Κ2 Smart Jets, συμμετέχει πλέον και η κρητική εταιρεία Α. Βασιλάκης ΑΕΒΕ.
Η Ελληνικά Υδατοδρόμια, με την συμμετοχή της Α. Βασιλάκης ΑΕΒΕ, επεκτείνει το αντικείμενο των εργασιών της, πέρα από τον τομέα των υδατοδρομίων και στην δημιουργία εμπορικού δικτύου για πτήσεις υδροπλάνων, με στρατηγικό σημείο ανάπτυξης την ευρύτερη περιοχή της Κρήτης.
Στα σχέδια της εταιρείας προστίθεται πλέον και η παροχή υπηρεσιών μεταφοράς σε επιβάτες κρουαζιερόπλοιων, στους οποίους θα προσφέρει τη δυνατότητα επίσκεψης σε επιλεγμένα σημεία, ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.
«Τα υδροπλάνα μπορούν να εξυπηρετούν με περιηγητικές πτήσεις (sightseeing) τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων, παρέχοντας υπηρεσίες ειδικής μεταφοράς, σε υψηλό επίπεδο, όπως άλλωστε είναι και ο ρόλος τους», δήλωσε ο νέος μέτοχος της εταιρείας κ. Αντώνης Βασιλάκης.
Η εταιρεία προσανατολίζεται να δραστηριοποιηθεί αρχικά σε Ιόνιο και Κρήτη.
Δρομολογημένες είναι ήδη οι διαδικασίες για την προσθαλάσσωση των πρώτων υδροπλάνων στο εμπορικό λιμάνι του Ρεθύμνου, όπου αναμένεται να εκτελεστούν οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις.
Σύντομα αναμένεται να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες κατασκευής του υδατοδρομίου και του χώρου υποδοχής και εξυπηρέτησης επισκεπτών.
Η εταιρεία Ελληνικά Υδατοδρόμια έχει ήδη δρομολογήσει την αδειοδότηση υδατοδρομίων σε Κέρκυρα, Παξούς, Ερείκουσα, Οθωνούς, Λαύριο, Πάτρα και Κρήτη (Χερσόνησο, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά), Λίμνη Βεγορίτιδα, Ραφήνα, Σίφνο και Πόρο.
Ωστόσο, με δεδομένες τις γραφειοκρατικές και άλλες καθυστερήσεις, το φετινό καλοκαίρι τα υδροπλάνα δεν θα καταφέρουν να εκτελέσουν τακτικές πτήσεις και θα περιοριστούν σε δοκιμαστικές και ναυλωμένες πτήσεις.
Οι δύο εταιρείες που εργάζονται για τη δημιουργία υδατοδρομίων σε ολόκληρη τη χώρα, εκτιμούν ότι υπάρχουν περιθώρια μεγάλης ανάπτυξης, καθώς η Ελλάδα θεωρείται προνομιακός χώρος για τη δραστηριοποίηση των υδροπλάνων.
Τόσο η Ελληνικά Υδατοδρόμια, όσο και η εταιρεία Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε. / Hellenic Seaplanes S.A» καταρτίζουν τα επιχειρησιακά τους σχέδια με το σκεπτικό ότι είναι πλέον πολύ δύσκολο, όπως στόχευαν, το φετινό καλοκαίρι να πραγματοποιήσουν τακτικές πτήσεις.
Σημειώνεται, ότι σε εξέλιξη βρίσκεται το εγχείρημα δημιουργίας υδατοδρομίου στη Σκύρο και ειδικότερα στο λιμάνι της Λιναριάς του νησιού.
Το έργο ανατέθηκε από το Λιμενικό Ταμείο Σκύρου στην εταιρεία Υδατοδράμιο Σκύρου ΙΚΕ, θυγατρική της Υδροπλάνα Ελλάδας Α.Ε. / Hellenic Seaplanes S.A. Στόχος της εταιρείας είναι το συγκεκριμένο υδατοδρόμιο να συνδέει τα νησιά του Β. Αιγαίου με τη Β. Ελλάδα, τις Σποράδες, τις Κυκλάδες, το Βόλο και την Αθήνα.
ΠΗΓΗ :http://www.tanea.gr/news/economy/article/5127892/filodoksa-sxedia-gia-thn-anaptyksh-twn-ydroplanwn/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου