Σημαντικές είναι οι αλλαγές που προβλέπεται να γίνουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Το σχέδιο που αναμένεται να υλοποιήσει ο ΟΑΣΑ το Φθινόπωρο έχει ως στόχο να κάνει το Μετρό και τις γραμμές κορμού λεωφορείων την ραχοκοκαλιά του νέου δικτύου συγκοινωνιών.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Έθνος, πολλές γραμμές των ΕΘΕΛ θα μειωθούν και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό ενώ παράλληλα θα αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων στα σημεία όπου η επιβατική κίνηση είναι μεγάλη προκειμένου να εξυπηρετείται καλύτερα το κοινό.
Οι βασικές αλλαγές που επεξεργάζονται στον ΟΑΣΑ:
- Να ενισχυθούν οι λεωφορειακές γραμμές στις περιοχές όπου δεν περνάει το Μετρό
- Να μειωθεί το μήκος της διαδρομής των λεωφορειακών γραμμών έτσι ώστε να μετατραπούν σε τροφοδοτικές για το Μετρό
- Να αλλάξει η συχνότητα διέλευσης των λεωφορείων σε περιοχές που η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη ενώ σε περιοχές όπου είναι μικρότερη να μειωθεί.
Οι αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων
- Μειώνεται το εισιτήριο σε όλα τα Μέσα Μεταφοράς από 1,40 σε 1,20 ενώ παράλληλα μειώνεται και ο χρόνος ισχύος που από τα 90 λεπτά θα πάει στα 70.
- Μειώνεται η τιμή της κάρτας απεριορίστων διαδρομών από τα 45 στα 30 ευρώ και καταργείται η κάρτα των 20 για λεωφορεία, τραμ και τρόλεϊ.
- Στη διάθεση του κοινού θα τεθούν τριμηνιαίες και εξαμηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών
- Καταργείται το εισιτήριο απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ που κοστίζει 1,20 ευρώ.
- Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του επταήμερου που κοστίζει 14 ευρώ
Φωτογραφία Eurokinissi
πηγη:koolnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου