Την επιθυμία των καταναλωτών να έχουν τη δυνατότητα να επιστρέφουν δωρεάν προϊόντα που αγόρασαν online έρχεται να καλύψει η σχετική υπηρεσία της PayPal, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη και σε 15 ακόμη χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Η PayPal είναι μία από τις πλέον γνωστές εταιρείες στο χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών και εκατομμύρια καταναλωτές τη χρησιμοποιούν για να διεκπεραιώσουν μία online συναλλαγή. H νέα υπηρεσία, PayPal Refunded Returns, προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες που έχουν παραγγείλει ένα προϊόν και ήδη το πλήρωσαν μέσω PayPal, να μπορούν να το επιστρέψουν και να πάρουν πίσω όλα τα έξοδα της αποστολής, ανεξάρτητα από τον λόγο της επιστροφής. Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας γίνεται δωρεάν στη διεύθυνση https://www.paypal.eu/returns/ και ο κάθε χρήστης έχει τη δυνατότητα μέχρι το τέλος του έτους να κάνει 3 επιστροφές χωρίς κόστος εφόσον η αξία των μεταφορικών ανά κάθε αποστολή δεν ξεπερνά τα 30 ευρώ. Το μοναδικό μέλημα του καταναλωτή είναι να έχει κρατήσει τις αποδείξεις των ταχυδρομικών τελών μεταφοράς που θα χρειαστεί να τις στείλει μαζί με την ειδική φόρμα που θα κληθεί να συμπληρώσει.
Τι θέλει ο καταναλωτής
Σύμφωνα τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας που διεξήγαγε η Gemius για λογαριασμό της PayPal, οι καταναλωτές στην περιοχή μας αγοράζουν όλο και περισσότερο και θεωρούνται συνειδητοποιημένοι πελάτες: ενώ σχεδόν το 37% από εμάς αγοράζει στο διαδίκτυο περίπου 1-2 φορές το τρίμηνο, υπάρχει επίσης ένα καθόλου αμελητέο μερίδιο καταναλωτών που προβαίνει σε αγορές πάνω από μία φορά τον μήνα (18%). Καθώς τα μεταφορικά κόστη αποτελούν έναν βασικό παράγοντα των διαδικτυακών αγορών (το 40% των πελατών σκέφτεται σοβαρά να μην προβεί σε αγορά, όταν είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν το κόστος αποστολής), το 75% των ερωτηθέντων θα εξέταζε την περίπτωση να αγοράσει online περισσότερα είδη, εάν ήταν δωρεάν το μεταφορικά έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων. Επιπλέον, το 74% των διαδικτυακών αγοραστών προσέχει εάν παρέχεται η δυνατότητα δωρεάν επιστροφής στις online αγορές, ενώ το 21% των ερωτηθέντων όντως αγόρασε είδη online την περασμένη χρονιά, ακριβώς επειδή ίσχυε η πολιτική της δωρεάν επιστροφής χωρίς έξοδα μεταφοράς. Ενώ σχεδόν το 57% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι είναι καλό να παρέχεται η δυνατότητα της δωρεάν επιστροφής στις online αγορές, μόλις το 6% των πελατών δηλώνει ότι δεν είναι απαραίτητο ή και καθόλου σημαντικό.
Δημήτρης Μαλλάς
ΠΗΓΗ:http://www.imerisia.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου