Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

BOMBA από το ΣτΕ: Νομιμοποιεί την χρήση δασικών εκτάσεων από την Eldorado Gold!

Το ΣτΕ θεωρεί νόμιμη την χρήση δασικών εκτάσεων απο την Eldorado Gold!

Σε ανακοίνωση προχώρησε η "Eldorado Gold", ανακοινώνοντας πως το ΣτΕ την δικαιώνει όσο αφορά για την χρήση δασικών εκτάσεων για την εξόρυξη χρυσού, και τις ανησυχίες των κατοίκων σχετικά με περιβαλλοντολογικά θέματα. Eδώ θα θέλαμε να ακούσουμε και το σχόλιο του κ. Καμμένου σχετικά με το θέμα... θα θυμάστε τα όσα είχε συλλάβει ο τηλεοπτικός φακός με πρωταγωνιστή τον κ. Καμμένο και κατοίκους από τις σκουριές. Που είστε τώρα κ. Καμμένε;
Aκολουθεί η ανακοίνωση της εταιρίας:
«H Eldorado Gold βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας, ήτοι το ανώτατο Ελληνικό δικαστήριο για ζητήματα διοικητικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος, εξέδωσε δυο αποφάσεις οι οποίες αφορούν την εταιρία Ελληνικός Χρυσός Α. Ε., θυγατρική της Eldorado στην Ελλάδα. Αμφότερες οι αποφάσεις, υπέρ της Ελληνικός Χρυσός, σχετίζονται με τα δικαιώματα χρήσης δασικών εκτάσεων και προόδου εργασιών για την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος εξόρυξης χρυσού/χαλκού της Eldorado Gold στις Σκουριές Χαλκιδικής, στη Β. Ελλάδα.
Ο κ. Paul Wright, Διευθύνων Σύμβουλος της Eldorado, δήλωσε: «Οι αποφάσεις του ΣτΕ επιβεβαιώνουν για άλλη μια φορά τη νομιμότητα της δραστηριότητάς μας στη Β. Ελλάδα. Πλέον η Eldorado θα μπορέσει να επιταχύνει τις δραστηριότητές της σε σχέση με την επένδυση στις Σκουριές, με απόρροια νέες μακροπρόθεσμες ευκαιρίες απασχόλησης για Έλληνες εργαζομένους και αυξημένα οφέλη –με καταβολή φόρων– στο ελληνικό δημόσιο. Η εξορυκτική δραστηριότητα εξάλλου αποτελεί έναν από τους κλάδους που μπορούν να συνδράμουν στην επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας και να στηρίξουν την επιστροφή στην ανάκαμψη».»

ΠΗΓΗ:voicenews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :