Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Huawei: Στόχος η ενίσχυση των μεριδίων στην Ελλάδα

Huawei: Στόχος η ενίσχυση των μεριδίων στην Ελλάδα

Την πρόθεση της Huawei να ενισχύσει την παρουσία της και τα μερίδια της στην ελληνική αγορά, όσον αφορά τα smartphones και γενικότερα τις φορητές συσκευές, εκφράζει ο Γιανμίν Γουάνγκ, πρόεδρος της κινεζικής εταιρείας για την κεντρική, ανατολική και δυτική Ευρώπη, μιλώντας στην imerisia.gr.
“Το μερίδιο μας στην Ελλάδα όσον αφορά στα smartphones κινείται στο 5% και θεωρούμε ότι έχουμε σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης” σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Γουάνγκ, τον οποίο συναντήσαμε στο περιθώριο του Mobile World Congress 2015, το οποίο πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Βαρκελώνη.
Σύμφωνα με τον κ. Γουάνγκ, τα προϊόντα της Huawei προσφέρουν έναν πολύ καλό συνδυασμό τεχνικών χαρακτηριστικών και ποιοτικής κατασκευής. “Αυτό που πρέπει να κάνουμε τόσο στην Ελλάδα όσο και σε άλλες χώρες όπου τα μερίδια μας δεν είναι αυτά που θα μπορούσαμε να έχουμε, είναι να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στο μάρκετινγκ και την προώθηση των προϊόντων μας” τονίζει το υψηλόβαθμο στέλεχος της Huawei, η οποία έχει φθάσει στην 3η θέση της παγκόσμιας αγοράς των smartphones.
Huawei: Στόχος η ενίσχυση των μεριδίων στην Ελλάδα
Smartphones
Στο MWC η Huawei παρουσίασε το πρώτο της smartwatch, ονόματι Huawei Watch, το οποίο συγκέντρωσε εξαιρετικές κριτικές, κυρίως για τον σχεδιασμό του. Σύμφωνα, πάντως, με τον κ. Γουάνγκ, πρώτη προτεραιότητα για τη Huawei είναι τα smartphones με την κινεζική εταιρεία να ετοιμάζεται να παρουσιάσει εντός των επόμενων εβδομάδων τη νέα “ναυαρχίδα” της, το Ascend P8, το οποίο αναμένεται να έχει νέο σχεδιασμό και βελτιωμένα -σε σχέση με το υπάρχον Ascend P7- τεχνικά χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, η Huawei, όπως αναφέρει ο κ. Γουάνγκ, συνεχίζει να επενδύσει και σε smartphones με πολύ μεγάλη οθόνη, μετά την εμπορική επιτυχία του Mate 7, το οποίο έχει οθόνη 6 ιντσών. Μάλιστα, το στέλεχος της Huawei δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο στο επόμενο Mate η οθόνη να φθάσει στις 6,2 ίντσες, πλησιάζοντας πλέον τα επίπεδα των tablets. Σημειωτέον πως η Huawei θα συνεχίσει να επενδύει και στο χώρο των tablets καθώς δείχνει να θέλει να έχει μία αρκετά ολοκληρωμένη γκάμα φορητών συσκευών.
Wearables
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας εντάσσεται και η ενίσχυση της γκάμας των wearables, δηλαδή των συσκευών που φοριούνται. Στη Βαρκελώνη, η κινεζική εταιρεία έδειξε το Huawei Watch, το οποίο παραμένει άγνωστο πότε θα το δούμε στην Ελλάδα, αλλά και νέα smartbands, δείχνοντας ότι θέλει να είναι “παίκτης” στην αγορά των wearables. Σύμφωνα πάντως με τον κ. Γουάνγκ, τα wearables είναι μία κατηγορία προϊόντων που τώρα αρχίζει να ανεβαίνει, εκτιμώντας πως το 2016 θα είναι η χρονιά τους.
Παράλληλα, η Huawei κινείται και στο χώρο του αποκαλούμενο Διαδικτύου των Πραγμάτων. Αρχικά, δίνει έμφαση στο χώρο των αυτοκινήτων με δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο (connected cars), ενώ σταδιακά επεκτείνεται και στο χώρο του διασυνδεδεμένου σπιτιού. “Είμαστε ανοικτοί σε συνεργασίες για το Διαδίκτυο των Πραγμάτων” τονίζει ο κ. Γουάνγκ.
Του Δημήτρη Μαλλά
ΠΗΓΗ:imerisia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :