Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Νestcargo: Η πρώτη ελληνική ηλεκτρονική αγορά φορτίων

Η nestcargo είναι η πρώτη ελληνική ηλεκτρονική αγορά φορτίων. Σκοπός της είναι να φέρει σε επαφή εμπορικές ή βιομηχανικές επιχειρήσεις με μεταφορικές ή διαμεταφορικές εταιρείες. 

Μέσα απο μία αρκετά απλή διαδικασία βοηθά τις επιχειρήσεις να εντοπίσουν τον κατάλληλο συνεργάτη αλλά και την καλύτερη τιμή για την μεταφορά του εμπορευματικού τους φορτίου από και προς την Ελλάδα. Παρέχεται στους χρήστες η δυνατότητα να αναζητήσουν μεταφορικό συνεργάτη για τα εμπορευματικά τους φορτία καταχωρώντας αγγελία για μία κούτα εώς πολλαπλά containers ενώ οι συνεργαζόμενες μεταφορικές επιχειρήσεις καλύπτουν ένα παγκόσμιο δίκτυο και προσφέρουν οδικούς, θαλάσσιους ή αεροπορικούς ναύλους. 
Η πλατφόρμα ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο του 2014 υπο την ονομασία TruckBird θέλοντας να προσφέρει μια λύση στον κόσμο των οδικών μεταφορών αποσκοπώντας στην βελτιστοποίηση του κλάδου αλλά σύντομα διαπιστώθηκε η χρησιμότητά της και στις θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές, οπότε και έγινε αναγκαία η μετονομασία της σε nestcargo.
Στον έναν χρόνο ζωής της πλατφόρμας έχουν καταχωρηθεί πάνω από 1500 εμπορευματικά φορτία από τις 800 εγγεγραμμένες εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα συστηματικά.
Η πλατφόρμα είναι πολύ φιλική προς το χρήστη και η διαδικασία είναι απλή : 
  • Η εμπορική επιχείρηση καταχωρεί δωρεάν το φορτίο με τα χαρακτηριστικά του.
  • Ενημερώνονται αυτομάτως όλες οι πιστοποιημένες συνεργαζόμενες μεταφορικές επιχειρήσεις οι οποίες ανάλογα με την διαθεσιμότητα και την πληρότητά τους κάνουν μία προσφορά.
  • Η εμπορική επιχείρηση επιλέγει προσφορά βάσει τιμής, ιστορικού αξιολογήσεων του μεταφορέα από προηγούμενες συνεργασίες εντός πλατφόρμας αλλά και επωνυμίας.
  • Μετά την αποδοχή μίας προσφοράς και το πέρας της μεταφοράς η εμπορική επιχείρηση έχει την δυνατότητα να αξιολογήσει την μεταφορική εταιρεία για την συνεργασία τους δίνοντας τους με αυτόν τον τρόπο κίνητρο για την καλύτερη εκτέλεση της συνεργασίας αλλά και βοηθώντας να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι μεταφορείς της αγοράς.
Στο διάστημα που είναι σε λειτουργία η ηλεκτρονική αγορά της nestcargo έχει καταφέρει να βοηθήσει τις εμπορικές επιχειρήσεις προσφέροντας τους ένα σύγχρονο επαγγελματικό εργαλείο για την διαχείριση των μεταφορών τους γλυτώνοντας τους χρόνο, κόπο και χρήμα, αφού με μία εύκολη και γρήγορη καταχώρηση επικοινωνούν το φορτίο τους σε πολλές μεταφορικές επιχειρήσεις και λαμβάνουν μια πληθώρα προσφορών.
Στον αντίποδα, οι συνεργαζόμενες μεταφορικές επιχειρήσεις και διαμεταφορείς έχουν καθημερινά πρόσβαση σε δεκάδες φορτία εμπορικών επιχειρήσεων που αναζητούν μεταφορικό συνεργάτη και με αυτόν τον τρόπο μπορούν να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών τους και τον κύκλο των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.
Η πλατφόρμα βρισκόταν σε δοκιμαστικό στάδιο μέχρι το τέλος Αυγούστου θέλοντας να πιστοποιήσει και να επιβεβαιώσει την προσφερόμενη της αξία στην πραγματική αγορά , όπως και έγινε. Από την 1η Σεπτεμβρίου και έπειτα η χρήση της πλατφόρμας για τις μεταφορικές επιχειρήσεις γίνεται μέσω μηνιαίας ή ετήσιας συνδρομής ενώ για τις εμπορικές/βιομηχανικές επιχειρήσεις η χρήση και η εγγραφή είναι και θα παραμείνουν δωρεάν και στο μέλλον.
Η εταιρεία αποτελείται από νέους ανθρώπους, γεμάτους όρεξη για δημιουργία παρά τις δύσκολες καταστάσεις που επικρατούν. Η φιλοσοφία της εταιρείας βασίζεται στην συνεχή ανάδραση με τους χρήστες της υπηρεσίας, για τη βελτίωση της ηλεκτρονικής αγοράς με βάση τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς.
"Όραμά μας αποτελεί η δημιουργία του απόλυτου εργαλείου για τον κλάδο των μεταφορών τόσο στην Ελλάδα όσο και σε όλη την Ευρώπη. Σύντομα θα επεκταθούμε σε αγορές του εξωτερικού αυξάνοντας έτσι την αποδοτικότητα της πλατφόρμας.”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γιάννης Παπαγεωργίου. Πρώτοι στόχοι αποτελούν οι γειτονικές αγορές της Βουλγαρίας και της Τουρκίας, χώρες με τις οποίες η Ελλάδα έχει ισχυρές εμπορικές σχέσεις. "Με αυτό τον τρόπο θα ενισχύσουμε την εισροή νέων φορτίων από ξένες εταιρείες και θα δώσουμε τη δυνατότητα στις συνεργαζόμενες μεταφορικές επιχειρήσεις να προβληθούν σε αγορές του εξωτερικού και να διευρύνουν το πιθανό τους πελατολόγιο εκτός συνόρων.”


Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :